Unnar mig stuff

Lönen trillade in och jag hade ett uppdämt behov att handla massa ego-prylar. Minns inte när jag gjorde det senast… Så idag, på vägen hem genom stan så råkade det bli en hel hög. 2 för 1-grejer is the shit lixom! Kostade en hel del ändå, men gav mig massa lycka för stunden. Skönt. Nu blir det värsta shoppingbloggen en stund.

.

Om nån undrar…

Ansiktsscrub från Lumene, Lermask på tub
*gnugga-gnugga-gnugga*
DKNY Be Delicious och Be Delicious fesh blossom
*piffa-puffa-doftagott*
Hårinpackning Redken Real Control
*hoppas på finfin hår, räddningen för vinterhåret?*
Locktång från OBH Nordica
*äntligen en riktig*

Taggad

3 thoughts on “Unnar mig stuff

  1. Bisonfredrik skriver:

    Helt off topic kommentar, men jag hittade ingen mailadress till dig. Är lite nyfiken på den där artikeln du skrev om på twitter. Var är det för kurs du läser? (alltid weird när folk använder saker man skrivit som kurslitteratur…)

    • Karinmedk skriver:

      Hej där!
      Kul att du hör av dig! Det är den här artikeln vi ska läsa, ”Molnet förändrar allt” från -08. Kursen heter Webbens möjligheter och ingår i utbildningen Webbredaktör som jag läser på distans från Mittuniversitetet.

      • Bisonfredrik skriver:

        Cool. Den där artikeln har verkligen tagit spinn. Har en kompis som läste journalistik på JMK, och de fick också ut samma artikel under nån kurs. Roligt att den kommer till användning. Ska hälsa gänget på Fokus. :)

        By the way har jag hur mycket råmaterial som helst över, som inte användes i artikeln. Men nu börjar det bli lite sent att göra något av det… utvecklingen går snabbt liksom.

Kommentera

