Bryt ihop o kom igen

Det var längesen jag la upp en Spotify-lista här. Jag vet att det inte är februari än, men jag kallar ändå listan för Bryt ihop o kom igen, februari. Nu har man fan kämpat sig igenom januari…. nu e det bara att slå huvudet i väggen en gång till och köra på… en månad till, sen kommer ljuset smygande. Varvat med en å annan storm såklart. Men ändå. En riktig jävla vintermånad kvar.

Listan spretar lite, som vanligt. Några favoriter i repris, några dängor jag inte får ut ur huvudet och några nya låtar som jag börjat lyssna mycket på de senaste dagarna.

Några guldkorn är tex Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg, Johnossi – What’s the point och Joel Alme – You will only get it ones. För att inte tala om Alicia Keys – Love is blind.

Varsågoda!

Bryt ihop o kom igen, februari.

Taggad

Kommentera

