För sent för vettiga saker.

Jag är inte den som är den… som klagar. Kanske är jag lite gnällig ibland.

Men… jag tycker att jag borde fått mer kärlek idag. Idag om någon dag, så skulle jag velat känna det lite mer. Men det blev lixom inte så mycket. Vi åt god mat, vi myste i soffan, vi gick på bio. Vi kan sitta brevid varandra, men han känns inte närvarande.Vi kan gå brevid varann, men han har för lätt för att gå några steg framför eller för långt åt sidan.

Låter löjligt när man skriver det så här.

Men det gör lite ont ibland.

Kanske är jag för trött, kanske är jag för sjuk… kanske ligger känslorna för nära ytan.

Kanske ville han inte bli smittad av min förkylning.

Taggad ,

Kommentera

