Solskenet!

Den här dagen började med ymnigt snöfall när jag väntade på bussen, sedan hände något. Solen tryckte undan molnen och strålade med full kraft. Det blev underbart väder och nästan lite varmt i solskenet. Zally var lite fjantig o ridhuset idag, men man får väl ta det ibland… hon har en liten hjärna. Hon ser spöken och monster överallt. Annars hade vi det rätt mysigt. Zally ville ta en sån där kompisbild, så jag fick hålla kameran åt henne. Svårt att få med oss båda bara…

När jag sedan gick ut på turen på jobbet så njöt jag faktiskt lite grann. Tänkte att du hade jag kunnat sitta på ett kontorsjobb och längta ut… istället kan jag promenera runt i solskenet och få motion och förhoppningsvis lite livsernergi av solen.
Hade sett fram emot att åka till M och ge honom födelsedagspresenter, men han känner sig hängig och vill inte smitta mig. Tydligen går det kräkis på hans jobb. Så det får bli en annan dag.

Det blev bara ännu en OS-kväll ikväll alltså. Känner mig ruskigt trött o sliten, så det är väl inte helt fel. Men jag kan sova till halv 8-8 imorgon, känns väldigt skönt. Ska utnyttja det.

Taggad ,

Kommentera

