Okej, OS-deppen är över

Nu har äntligen tv-säsongen satt igång. Alla serier verkar sätta igång antingen denna eller nästa. Desperate Housewives idag och Grey’s Anatomy imorgon…. o True Blood på torsdag. Härligt! Plötsligt saknar jag inte OS särskilt mycket alls.

Ikväll har jag även hittat en ny serie som absolut visar potential – Cougar Town. Jag vet, namnet är bara för tacky. När jag läste om den i Metro så lät det verkligen inge vidare. Men nu…. nu är jag typ fast. Första scenen i först avsnittet är askul, o hela avsnittet fortsätter o samma stil. Riktigt fnittrigt! Hoppas att de inte har bränt allt krut på en gång bara. Andra avsnittet har varit lovande det med än så länge.

Courtney Cox spelar huvudrollen och får stöd av några bra skådisar… som jag inte kommer ihåg namnet på just nu. Men man känner igen allihop. Jag kommer nog fortsätta titta, om jag kommer ihåg att det går, brukar ju vara den största utmaningen med att följa serier när de faktiskt går på tv.

… o ja, jag har faktiskt pluggat lite ikväll. Så gott jag kunde.

Taggad

Kommentera

