Snett

Började dagen snett… humöret var på sne från början lixom. Blev inte bättre av att han låg brevid mig o var irriterad över att han vaknade av sig själv för tidigt för att vara en lördag.

Trots att jag gjort sköna grejer idag så känns det skittungt. Red ut i solen med Zally och sen åkte jag till stan o fikade på Soho med fina vännerna. Men allt är bara snett… jag är riktigt låg o sitter mest tyst o har inget att säga. Alternativt att jag håller tyst för att jag har fullt sjå med att trycka ner klumpen i halsen. Inte grina på offentlig plats. Det är dåligt.

Så, man skulle kunna säga att allt är som vanligt. Ska bara ta mig igenom resten av dagen. Imorgon ska jag slänga ihop en inlämningsuppgift igen. Same procedure as last week.

Taggad

One thought on “Snett

Kommentera

