Bli min, bli vår!

Har klätt mig helt i svart, precis som ska på lååångfredagen.

Tanken var att jag, med hjälp av lite pepp, öl o trevligt CIL-prat igår, skulle sitta o pilla med cv’t o kanske skriva ihop några ansökningar. Eller plugga lite, börja fila på nästa inlämning. Men istället fick jag feeling o började snickra spotifylista.

Det blev lite dansant, lite glatt, lite lugnt, lite nytt, lite skval, lite gammalt, lite eftertänksamt. Och så avslutas kalaset med tre låtar med Florence + The Machine. Kunde inte låta bli.

Så varsågoda, mitt påskägg till er, fina läsare =)

Bli min, bli vår!

Glad Påsk!

Taggad ,

One thought on “Bli min, bli vår!

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Karin, Karin. Karin said: Leva som Karin: Bli min, bli vår! http://bit.ly/ak6Pv7 […]

Kommentera

