Solen, du fantastiska, försvinn aldrig mer!

Tänk va det kan ändras!

Idag har jag glidit runt i det underbara vädret hela dagen, min postcykel flög fram! Skrattat o skojat o knasat med fina, underbara jobbarkompisarna. Legat i min brassestol o nästan somnat i solen. Skickat sms och fått precis det svar jag ville ha. Fått hjälp med WordPressinstallation av fina Sjumilakliv. Ätit godis.

Jag har en härlig dag. Humöret har gått upp i takt med graderna på termometern. Det här solskenet behöver jag så fruktansvärt mycket, känns som om solvärmen lixom läker mig… väldigt skön känsla.

Problemet är att jag inte riktigt har någonstans att kanalisera allt det här glada o lätta. Jag ska bara sitta o skriva på inlämningsuppgiften hela kvällen. Men jag har jättesvårt att fokusera! Har inte kommit någonstans än så länge…. skit.

Taggad ,

One thought on “Solen, du fantastiska, försvinn aldrig mer!

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Karin. Karin said: Leva som Karin: Solen, du fantastiska, försvinn aldrig mer! http://bit.ly/ahzMDU […]

Kommentera

