I mina öron idag

Under en vanlig dag med jobb o stall, som den här, så lyssnar jag på rätt mycket radio och musik. Idag har jag till exempel lyssnat på det här.

P3 Populär: Jobbar jag vanliga tider så passar turen alltid in med Populär. Men det ska vara med Hanna Fahl, då är det bäst. Idag började det rätt kasst iofs, de där Idol-killarna (han som inte kunde sjunga o hans som höll sig kvar mha att han var snygg, du vet) som startat grupp o släppt en urtjatig singel som heter Hurricane. Bläk.
Men det blev bättre – Twin Peaks special! Även om jag aldrig sett ett enda avsnitt av den gamla kultserien så var det väldigt trevligt att lyssna på. Så trevligt att jag sms:ade min syrra senare och frågade om hon hade Twin Peaks hemma, o det hade hon! Så det blir till att låna den. Känns som det är något man ska ha sett.

Christer i P3: Aldrig en dag utan iaf en liten stund med Christer. Behövs ingen motivering till det.

Justin Timberlake – FutureSex/LoveSound & Justified: Har verkligen återupptäckt dessa sköna skivor. De har legat i malpåse ett tag, men nu har jag plötsligt fått ett stort behov av Justins sammetslena röst och sköna beat. Idag somnade jag nästan på bussen när jag blev lite för avslappnad med Justin. Stackars tjejen bredvid mig fick göra den där jobbiga väckningen när hon skulle förbi mig för att gå av. Förlåt. Hatar sånt.

P3 Dokumentär -Hagamannen: Det här blev underhållningen på väg hem från stallet. Ska börja en ny vana tänkte jag (vet egentligen inte varför jag gjort det förut) – lyssna på en dokumentär varje gång jag åker till eller från stallet. Det är ganska lagom tid nämligen. Och det finns säkert en massa dokumentärer jag har missat genom åren. Nu ska jag bli mer allmänbildad och smart. Men idag blev jag nog mest uppskrämd av Hagamannen. Bra skit.

Taggad , , ,

One thought on “I mina öron idag

  1. Ja när man tänker på det så har Justin Timberlake hållt väldigt länge. Tycker han är grym!

    Finns ju ett nytt rykte som visar på att Torpedo tillsammans med Justin Timberlake skall lansera en ny premiebil med Audi i höst med en ny låt An Invention också.

    Intressant kanske? :)

    Ciao
    Albin Loan

Kommentera

