Magen, killarna & håret

Den här veckan blir inte riktigt som jag har tänkt mig…. inte den här veckan heller lixom. Den här gången har planeringen spruckit pga massa ont i magen och massa sjuka folk på jobbet. Alltså, jag jobbar mer än jag tänkt, eller så ligger jag hemma o kvider. Mamma tror att jag har magkatarr, men jag vet inte riktigt.

Jag hade tänkt att jobba lite lagom, och kunna plugga tiden som blir över. Så har det inte blivit. Dessutom hänger  helgens möte med exet kvar i huvudet, lite som en dålig dröm, som ploppar upp lite då o då. Jobbigt. Kan inte glömma hans ansiktsuttryck. Men jag jobba på att hålla mig sysselsatt med annat. Roar mig till exempel med att hitta på att jag är skulle bli tillsammans med olika killar i min omgivning… o så sitter jag o funderar på hur vi skulle ha det. Eller så sitter jag o funderar på gamla flammor. En av dem som hörde av sig häromveckan o frågade om jag var sugen på att ta en öl nån kväll ändrade sin relationsstatus på Fejjan idag. Sånt är underhållning på hög nivå. Han är en jävla stjärna! Men visst, all lycka till honom… Haha!

Var hos frissan igår. Jag tog tag i mitt hårproblem o min frisörångest o satte mig i stolen på Infinum. Frisör-Tanja var härlig, avslappnad och lätt att prata med, och väldigt noga med att beskriva vad hon tänkte göra. Det gillar vi. När hon skulle tvätta mitt hår fick man gå in i ett särskilt litet rum, där det var fågelkvitter o gröna växter…. o massagestol!! Grymt! Varför har inte alla salonger det? Helt genialiskt ju! Några minuter av avslappning måste ju även frisören tjäna på eftersom hon slipper en kund som sitter på helspänn. Klippet blev bra o jag blev nöjd. Jag ser ut som vanligt, fast lite mindre sliten. Luggen fick sig en tillfix oxå, så nu kan den göra lite nytta.

Kan varmt rekommendera det där stället.

Ikväll blir det Grey’s o True Blood. Kanoners!

Taggad , , , , ,

2 thoughts on “Magen, killarna & håret

  1. Charlotte skriver:

    Vilken härlig titel på ett blogginlägg! :)

    Magkatarr och jag are like this *håller upp två fingrar jäkligt nära varandra*, vi har kilat stadigt i sådär 10 år :(. Tell me your symtom, and I will tell you om det är det. Liksom. :))

    Vi ses imorgon!

    /C

    Fråga: Vad är det för skillnad på alternativen nedan? ”Uppmärksamma mig på vidare kommentarer via e-post” och ”Meddela mig om nya inlägg via epost”?

    • Karinmedk skriver:

      Du, jag vet inte alls vad det är för skillnad på de där alternativen. Det här är ju en wp.com-blogg, så jag har inte undersökt temat o funktionerna så noga…. mest bara tagit det minst fula =)

Kommentera

