Söndagspyssel och ny lista

Sådärja. Då har man fått mat i sig idag oxå. Fint. Än så länge verkar magen nöjd. Jag hoppas det håller i sig. Efter lite konsultation på ica-apoteket fick jag rådet att prova Pepcid-duo för mina besvär, så det är vad vi provar nu… jag å magen. Vi ska bli bästa kompisar igen.

Annars har dagen varit ganska fin, det blev ju himla härligt väder! Fikade lite med Jenny i stan och har lyssnat på alla föreläsningarna i kursen. Har inte orkat läsa så mycket, men jag är rätt nöjd med mig själv ändå. Det vankas hemtenta på fredag.

Har pysslat med Spotify oxå. En ny ihopplockad lista och ett nytt album som jag vill tipsa om.

Början på något nytt? är en ganska lugn spellista, där mycket är hämtat från en lista som Malin hade liggande. Många små guldkorn där. Mest gamla låtar… några nya. Hm. Ja. Lite ”samla kraft genom avslappning-låtar”. Eller  ”jag går igenom en förändring-låtar”. Det var lite känslan när jag gjorde den iaf. Sen får ni tolka det hur ni vill. Men jag blir glad om ni gillar den!

Sen vill jag tipsa om gruppen Khoma med albumet A final Storm. Det har snurrat lite reklam om dem på Spotify och jag föll för den och lyssnade. Det är rock som går mellan hårt o mjukt. Jag gillar det. Dom får hänga med ett tag.

Taggad , ,

One thought on “Söndagspyssel och ny lista

  1. immc skriver:

    Hittade massa bra på din ”början på något nytt?”. Me like :)

Kommentera

