Oskar å vännerna.

Min helg har ett soundtrack. Ni som följer mig på Twitter har fått stå ut med mitt tjat om Oskar Linnros nya låt, Från och med du, förlåt för det – men den är u n d e r b a r. Det var kärlek från första lyssningen. Jag minns vad jag gjorde. Jag stod i en trappuppgång, trött o lite less och ville vara någon annanstans, klockan började närma sig 14 o jag hade 6 uppgångar kvar på dagen…. så plötsligt så ljöd Oskars ljuva stämma i mina öron. Then and there lixom. Kärlek.

Ja, jag är lite besatt. Så är det. Ibland är det bara rätt från början. Jag längtar ihjäl mig tills hans platta kommer. -Oskar, det blir du å jag i sommar. Verkar inte bättre. Sweet!

Annars då? Jorå. Det rullar. Fin, skön fika med fröken Carnebro idag. Jag drack min första latte på 3 veckor eller nåt. Stort. Och jag tror nog att jag fixade det rätt bra. Jag har ju alltid blivit lite skum av kaffe, så jag skulle nog säga att det kändes som vanligt. Men välldans gott.

Hade ett himla fint fredagsmys hos Malin igår. Nästan alla tjejerna samlade, inklusive grabbarna som komemr på köpet. Fint folk. Vi e ett sånt gôtt gäng! Fast, igår satt jag mest tyst o lät de andra babbla på utan att försöka få en syl i vädret. Men det kändes okej. Det var mest babbel om träning o löpning ändå…. sånt jag inte är så insatt i just nu, medan mina vänner är typ besatta. Vissa på ett sjukligt sätt, vilket gör mig lite upprörd.

Men… det jag ville ha sagt var, att trots att jag var helt genomslut i kroppen o huvudet efter en sjuk fredag på jobbet, så  var det lixom okej att sitta rätt tyst o bara lyssna. Höra deras icke-problem… o riktiga problem. Då e det bra.

Taggad , , ,

2 thoughts on “Oskar å vännerna.

  1. Raz skriver:

    Jag håller med, det är inte bra att bli sjukligt besatt av löpning. :-)

  2. […] skriver bloggarna om Oskar LinnrosIntervju: Oskar LinnrosOskar å vännerna.Oskar Linnros Video med Oskar LinnrosHär hittar du videofilmer från youtube med Oskar Linnros – […]

Kommentera

