Som en saga

Innan, på förmiddagen igår hade jag tänkt att titta på vigseln, men kanske inte så mycket mer. Det slutade med att jag satt klistrad framför tvn i nästan 10 timmar!! Helt sjukt! Jag var fast… o jag vet inte riktigt varför. Jag kunde bara inte ta ögonen ifrån vackra, vackra Victoria o Daniel. När Victroia kom till kyrkan o klev fram i kyrkan kom tårarna med en gång. Jag kände mig jätteblödig, men det var bara så himla härligt… som man har väntat!

Det var som att se på en fantastisk film med lyckligt slut. Och det var så härligt att se dem så personliga och kärleksfulla. Det går rakt in i hjärtat på en kärlekstörstande människa. Man blir helt fylld!

Sitter o surfar runt o tittar på alla fina bilder. Jag kan inte få nog. Allt var så perfekt. Som i sagan. Som på film. Inte på riktigt. Men… så är det på riktigt ändå. Nästan svårt att fatta.

En Disneyfilm? Bild från SvD.

Taggad , , ,

Kommentera

