Snipp, snapp, snut så tog semestern slut

Nu är min lilla semester snart till ända. Klockan ringer 05.45 imorgon. Precis som vanligt. Jag kommer inte studsa till jobbet, men jag tror jag kommer överleva. Min kära kollega Karin är tillbaka o det ska bli trevligt att jobba med henne 3 veckor framöver. Sen droppar ju snart alla favoritgrabbarna in en efter en från semestrar. Det ordnar sig nog.

Men de här senaste 5 dagarna har verkligen laddat mina batterier. Jag har träffat så många vänner så ofta o mycket jag bara har kunnat. Alla fina vänner som ger mig sina bredaste leenden som små skatter =) Semesterfirande människor är sköna människor.

Det var ju äntligen dags för flyttfest igår hos Anna-Carin (fast egentligen inte alls ”äntligen” för det innebär ju att hon flyttar jättesnart o det är ju lite förfärligt). Jag har sett fram emot det eftersom det är så roligt att träffa folket! Många kramar blev det och många skratt och roliga pratstunder. Känner att jag inte riktigt hann med att prata med alla som jag hade velat, men så kan det gå.

Jag hoppas verkligen att vi kan dra ihop en sån här sammankomst igen på nåt sätt…. vi får hitta på nån ursäkt. Det var ju trots allt några som saknades igår…

Bild lånad från fröken Carnebro

Taggad , , ,

Kommentera

