Jamen så bra då

Man kanske ska ha nåt slags alkolås på bloggen ändå….

4 thoughts on “Jamen så bra då

  1. Cecilia skriver:

    Det tycker jag inte. Tycker du skrev bra inatt. Inte skämmas.

  2. Johan skriver:

    Jag håller med Cec. Fint. Bra.

    Däremot. Det måste finnas något sätt att lägga ett alkolås på mobilen. Ex: Man måste lösa ett matematiskt tal eller ngt helt omöjligt med brännvin i kroppen – innan man man smsa.

    • Karinmedk skriver:

      Ni e ju för fina =)
      Men ibland känner man att allt det där jag behövde få ur mig igår kanske inte speglar det jag känner på dagtid…. när allt är ljust och nyktert.

      Men jaja… skrivet är skrivet.

  3. immc skriver:

    Du karin, håller med dom andra. Ingen ångest! Jag brukar iof behöva ta bort mitt fyllebloggande för att det knappt är läsbart. Kanske ska se det som ett alkolås, att ingen förstår ;)

Kommentera

