Äntligen!

Längtar. Det gör man. När jag äntligen fick klart för avfärd igår så kändes det så himla bra. Ledighet klart, bussbiljett klar. Det ska bli så roligt och knasigt!

Att få träffa alla kända o okända ansikten kommer nog bli lite överväldigande nästan. Snurrigt o skrattigt. Att jag ska campa låter ju helt tokigt i mina öron… men det ska jag. Sova i tält. Minns inte när jag gjorde det senast. I gymnasiet har jag för mig att vi övernattade nånstans i en skog när vi var ute på ett paddlingsäventyr… men ja, det e lixom på den nivån.

Vad behöver man? Jag har sovsäck. Men inget mer. Jag måste shoppa lite i veckan tror jag. Kitta mig till tänderna. Tält behöver jag inte, vilket är himla bra (hade ju aldrig fått upp det själv ändå). Jag var klok nog att bli sambo med snälla Emil som har plats i sitt.

Lite tips på hur man överlever 2 nätter i tält mottages tacksamt. Och jag efterlyser fortfarande en packningslista… vad är nödvändigt/onödigt/praktiskt att ta med sig till ön?

Taggad , ,

One thought on “Äntligen!

  1. […] Äntligen! (av @karinmedk) […]

Kommentera

