2 veckor nystart

Ligger i soffan o försöker samla ihop hjärnan o hitta kraft. Ska träffa vänner o gå på lite aw ikväll. Det var ett tag sen. Har märkt att jag fullständigt omfamnat den lilla bubbla jag skapat den senaste tiden…. Men jag hoppas att vännerna har överseende med det, iaf så här i början. Hur som helst – nu har jag fått 2 veckor för mig sjäv. Tänkte använda dem till att få lite ordning på mig själv inför pluggstarten. Kanske rent av försöka ligga lite före shemat (!). Har iofs aldrig hänt tidigare, men ja… kanske kan hända. Ska ju som vanligt försöka balansera heltidsjobb o häst oxå…. o försöka styra upp mitt jobbsökeri.

Varför känns det som om jag har gjort det här förut? Och varför får jag lite olustig känsla i magen? Suck. Hm. Kan ju bero på att det gick ”sådär” bra i våras…. Men, men. Får väl försöka se det som att jag har en ny chans nu. Det ska funka. Och det ska ändå  finnas plats för allt det fina, allt det som är viktigt och som faktiskt betyder något.

Men just nu är jag mest irriterad på mitt halsont o mina trötta ömma muskler i nacken, ryggen o armarna. Fattas bara att hela helgen ska regna bort.

Taggad , , ,

2 thoughts on “2 veckor nystart

  1. Pelletsmaskinen skriver:

    Kramisar! Jag skulle utan större problem kunna köra copy/paste på den där texten. Minus pluggandet kanske men. /P

Kommentera

