Vem är det som bestämmer egentligen?

Jag blir inte klok på min hjärna. Allting har bara varit skitjobbigt o krångligt idag o jag har känt mig helt uppgiven mest hela tiden. För att inte tala om alla grejerna jag klantade till på jobbet. Herregud… jag borde verkligen inte varit så mycket själv som jag var idag. Katastrof.

Kändes som om jag var lite extra känslig för allting. Tog åt mig när folk typ skämtade, som de brukar… men idag blev jag bara matt.

En grej som kan ha påverkat mig var att jag inte fått äta som jag velat idag. Först hittade jag ingen lunch jag ville ha, hann knappt äta nåt innan jag började jobba… o sen dröjde det nästan 4 timmar innan jag kunde äta igen… o sen dröjde det 6 timmar igen… Jag blir ganska värdelös då. Det bara är så. Humöret sjunker som en sten. Och när det va lågt redan innan så… hm, ja, det blir väl ett stort hål i golvet eller nåt.

Allt som e jobbigt bubblar runt  i hjärnan o knuffar undan allt som är bra. Det e så jävla sjukt. För jag vet ju att det är så himla mycket som är bra. ÄNDÅ kommer allt det dåliga o bara tar över stället. Känns inte som att jag har nåt att säga till om… vilket oxå är en knäpp tanke, eftersom det inte alls kan vara så – det e ju för tusan mitt huvud o mina tankar.

Men inget hjälper. Jag orkar inte säga emot. Bara låter det skvala, så ett helt paket med näsdukar går åt.

En rutten jävla dag.

Taggad , , ,

Kommentera

