Den som väntar på nåt gott… får vänta en vecka till.

Jag tycker själv att jag har en dålig blogg period nu, så det får ni oxå tycka.

Men idag har iag nedräkningen börjat o det känns så fint. Nästa måndag är längtan och saknaden slut. Då kommer han hem igen och gör mig lycklig. Det är bara en vecka kvar…. en sista vecka av mail, sms, Twitter, Facebook, Skype och Spotifydelning. Hur orkade man med att vara ifrån varandra så här innan internet?! Nu har man ju ändå en liten möjlighet att på nåt sätt umgås, trots att det typ är en världsdel emellan. Att försöka vända saknaden till något positivt funkar väl hyfsat, men det e förbannat tråkigt… ändå. Hoppas att man inte behöver ha det så här nån mer gång.

Annars då? Jorå, går här o hoppas att min iPhone4 ska dyka upp i denna veckan (alltså ännu mer väntan o längtan). Med lite friendly love så har leveransen snabbats på lite, sånt gillar vi. Mycket. Ska bli väldigt kul att få en alldeles egen. Men jag tror att min lilla gamla SonyEricsson-trotjänare  börjar få lite skärmselhicka… Hänger sig lite mer o minneskortet ploppar ut lite oftare. Stackarn.

För övrigt försöker jag ignorera alla valdebatter, kolla på The Wire så fort jag får tillfälle, komma ihåg att boka tvättid och komma in i pluggandan igen. Skolan har ju börjat! Hade nästan glömt bort den. Men det är på nåt sätt ändå tur att jag har den, så att jag blir tvungen att göra lite vettiga saker… eller iaf bli tvungen att göra något så att jag kan känna att jag använder hjärnan. Första kursen den här terminen är lite htlm o css, så det är bara att leta långt där bak i huvudet där jag vet att det finns lite kodknackande kvar. Återstår att se hur många utbrott o sammanbrott det här kan orsaka den här gången.

Taggad , , ,

One thought on “Den som väntar på nåt gott… får vänta en vecka till.

  1. immc skriver:

    Vänta nu. Vad är det jag hör? Har Karin gått och träffat någon? :)

Kommentera

