En hylla.

Glömde ju en grej.

Jag fick ju en himla fin present i torsdagskväll.

Jag fick en egen hylla och en egen plats i garderoben. Det e ju så fint så man blir alldeles mjuk i hjärtat. ♥

Iaf blir jag det. Det behövs så lite.
Tyvärr kan jag nog inte erbjuda riktigt lika mycket plats hemma hos mig…. för mina garderober o skåp är proppfulla. Typiskt tjejer. Men å andra sidan är det här ett väldigt bra argument för att städa ur skåpen lite. Ska bara hitta tid för att göra det.

Jag kan räkna antalet förhållande där jag har fått en hylla väldigt enkelt. Det är ett. Sedan dess har jag aldrig sett röken av nån hylla. Och det känns väl rätt talande för vilka relationer jag har haft. Min hobbypsykologanalys är att jag helt enkelt inte blivit riktigt insläppt. Eller så har jag inte varit tillräckligt bufflig och tagit plats med mina grejer. Så kan det oxå va. Jag är så tyst o nöjd med att packa upp o packa ner hela tiden så jag tänker inte ens på att man faktiskt kan få en hylla.

Hur som helst. Nu har jag handlat dubbletter av grejer. Måste ju ha nåt att ställa på min hylla =)

Taggad ,

4 thoughts on “En hylla.

  1. Cecilia skriver:

    Men aaawww! Vad fint!

  2. Lotta skriver:

    Yay! Hyllor och dubletter ftw!

  3. Camilla skriver:

    Åh, härligt! :) För egen del är det färskt, väldigt färskt, men vem vet … kanske jag också får en hylla längre fram! :)

  4. Victoria skriver:

    Rörande. Och en fin man som ger plats. Jag tror liksom inte heller på att behöva TA sin plats hemma hos någon annan. Om det inte råkar vara en särskilt disträ person som behöver påminnelse. Man vill helst bli insläppt. Välkomnad, när det verkar vara dags. Mkt timing där också. Inte för snart, inte för sent.
    Kram!

Kommentera

