Dammar av, hänger upp nytt.

Det har legat och grott lite i bakhuvudet på mig. Någonting i mig har börjat vakna igen. Svårt att sättta fingret på vad. Men så kom jag på det… Det kanske är bloggen som pockar på uppmärksamhet?! Efter sisådär 3 månaders blogguppehåll, som inte alls var planerat eller genomtänkt, fick jag för mig att byta tema, och kanske börja blogga igen.

Jag vet inte. Det kanske bara är ett tillfälligt infall.

Vi får se. Egentligen skulle jag vilja arkivera allt gammalt, städa, sopa rent och andas ny vårluft här. Men, jag vet att jag inte orkar bygga eget, och jag vill behålla min gamla fina adress…. så, jag testar det här. Kanske känns det fortfarande som om gamla spöken flåsar mig i nacken.

Men allt det här är ju ingen garanti för att jag kan spotta ur mig några vettiga inlägg. Jag typ drar upp persiennen, rullar ut mattan och knôr undan det gamla lite, så att (om jag vill) får plats med nytt.

Taggad ,

2 thoughts on “Dammar av, hänger upp nytt.

  1. immc skriver:

    Damn it Karin! Jag hade nästan börjat bli orolig där! Å andra sidan har det varit rätt dött hos mig också. Men jag gillar ditt livstecken ;)

Kommentera

