Häng med i dagarna 3!

Nu har jag anlänt till Stockholm o hotellet där jag ska tillbringa de närmaste tre dagarna. Och nej, jag ska inte bara tryna under täcket, äta frukostbuffé o duscha i en dusch som är lika stor som halva mitt badrum hemma… nej, jag ska även gå på Webbstrategidagarna.

Min ambition är att twittra o blogga så mycket jag orkar o hinner men utan att tappa bort mig i sammanhanget. Vi får se hur det går. Om jag känner mig själv rätt så kommer jag vara rätt trött. Så det kan hända att blogginläggen kommer i efterhand när jag kommit hem igen, vi får se. Men någonting borde jag kunna åstadkomma :) Twittrar gör jag ju utan att tänka efter före ändå, så det ska nog gå bra.

Programmet ser ut ungefär så här:

Tisdag: Workshop – Målbild, organisationen kring digitala kanaler, mäta resultat.

Onsdag: Seminarie med case från bla Fritidsresor, Viasat, Arla Foods, Macdonalds o AMF. Creunas Fredrik Marcus avslutar o det kommer säkert bli lika trevligt som vanligt när han är i farten.

Torsdag: Fortsatt seminarie med case från Sandvik Coromant, Santa Maria, Seco Tools, SAS o SEB. Ser att Conversionista ska gästa också, det ser jag fram emot! Avslutar för Troed Troedsson.

Hjärnan kommer få gå på högvarv. Peppen!

Taggad , ,

Kommentera

