Biff-fredag

Blev kvar lite för länge på jobbet idag och kom till gymmet senare än vanligt. Hopplöst när man har lansering av grejer på måndag och man sitter som sista person i en lång kedja av byråer med kontrollbehov, utvecklare och tyckare. Men jag hann klart, slängde iväg alla mejl, drämde igen datorn och drog iväg till ett ganska öde gym. Märkligt att folk inte fattat hur gött det är att träna på frdagskvällarna :)

Hade ju längtat till gymmet hela dagen så när jag väl satt där o cyklade o körde på crosstrainern så kändes det väldigt bra. Kan ha varit det att jag tittade på världsmästerskapen i tyngdlyftning samtidigt också. Väldigt inspirerande 63 kg-tjejer som lyfte över 110-120 kg över huvudet. Så sjukt!

Så sen körde jag järnet med bröst, axlar, rygg, triceps, biceps o mage. Yeah liksom! Men gu, vad mjölksyran kommer snabbt i de där små musklerna. Frustrerande. Men lite biff blev jag allt ;)

Wannabe biff-ish ;)

Wannabe biff-ish ;) ..och de snygga tightsen.

Taggad ,

Kommentera

