Tacksam

Idag är jag tacksam för:

– att jag med träningsvärkande triceps och underarmar ändå kunde köra ryck på woden med 25 kg.
– att jag med träningsvärkande lår kunde köra ryck, hantelsnatch, airsquats o burpees på woden :)
– att jag har haft en kanonsemester där jag inte saknat särskilt mycket.
– att jag har ett jobb som gör att jag inte har ångest när semestern är slut.
– att jag har ett ordningssinne som gör att jag förbereder matlådor för hela veckan.
– att jag inte har ont av någon skada i kroppen just nu.
– att min kropp svarar så bra på träningen att jag kan göra fina före- och efterbilder och bli peppad. Även om jag kanske aldrig kommer våga publicera dem.

IMG_1090

Taggad

Kommentera

