Jag gillar Reebok igen :)

Jag var ju lite ledsen i ögat efter förra veckans wod när mina fina Reebok-tights inte pallade burpees-racet som vi bjöds på. De gick ju inte sönder, men trycket lossnade, lite märkligt kan man tycka.

Men, när jag öppnade mailen några dagar efter det där inlägget så hade jag fått mail från Katarina på Reebok. Hon hade hittat mitt inlägg, luskat reda på min mailadress o lagt några minuter på att skriva till mig. Hon beklagade att tightsen inte hade hållt måttet, men tyvärr hade de inga nya på lagret. Däremot ville hon kompensera mig på något annat sätt och bad mig skicka min storlek.

Jag blev ju fantastiskt glad av det här! Så himla oväntat! Det är alltid så härligt när företag bevakar bloggar o sociala medier och tar sig tid att reagera. De vinner många poäng i min bok, även om jag nu kanske är lite yrkesskadad. I det här fallet var jag ju inte direkt arg o jag hade heller inte upplevt något obehag på något sätt pga deras produkter, jag var bara lite besviken. Så jag var väl inte direkt den besvärligaste kunden de haft o göra med :)

Men, anyway, jag skickade min storlek o min adress. Jag förväntadde mig inga stora grejer, typ nåt linne. Kanske några fina knästrumpor. Mest något för att visa lite god vilja liksom.

Idag plingade det i telefonen o ett sms berättade att jag hade ett paket att hämta ut. Trevligt! När jag hämtade ut det och fick en stor kartong i famnen som ändå vägde en del, mer än ett par strumpor, så höll jag ju på att spricka av nyfikenhet där vid postdisken på Hemköp. Småsprang hem o slet upp paketet. ÄLSKAR, ä l s k a r paket, speciellt när jag inte har en aning om vad som är i.

Jag kvittrade lyckligt när jag plockade upp grej efter grej ur lådan. Där i låg en väska, en klassisk gympapåse, ett par mörkröda tights, svarta shorts, grå t-shirt, vita/rosa/lila randiga strumpor, en handduk och en liten fickspegel. Alla kläderna var från Reeboks crossfit-serie. Kändes otroligt generöst :) I lådan fanns också en liten hälsning från Katarina.

reebokpaket

Jag gillade ju Reebok innan, men nu kommer jag vara ett troget fan, haha! Bra jobbat! Och tack så hemskt mycket, det här gjorde min dag! Shortsen fick åka på direkt och hänga med på dagens on ramp-pass. Succé! Min shorts-skepsis är nu övervunnen. Kommer säkert bli ett par till snart :)

 

Taggad , , , , ,

Kommentera

