Jag vill ha.

Jag hade nästan lutat mig tillbaka o hunnit tänka att jag nog har så många kompressionstights som jag behöver, eller ja… jag klarar mig liksom. Så kommer 2XU med nya, fina. Med färg på X:en. En mycket liten skillnad från de gamla. Men ändå.

2xu-blå 2xu-lila

Fan. Det vill man ju ha! Fast, jag kan inte förstå att det inte kommer med en knallig rosa eller nån fin aprikos nyans, som den på skosnörena på bilderna. Istället är det lila o ljusblå. Funkar ju… men ja, det är lättare att matcha nåt rosa-isch, eftersom alla andra träningskläder för tjejer är rosa. Eller svarta.

Hur som helst. Jag vill ha. Hm. Typiskt.

UPDATE: Det finns rosa! :) Jag har sett dem o de är skitsnygga! Nu ska jag bara lista ut var de finns att köpa också… 

Taggad , ,

One thought on “Jag vill ha.

  1. Hannah skriver:

    De rosa kommer att finnas hos Team Sportia och Aprikosa hos XXL

Kommentera

