Bildbonanza

Jag har fått en hel hög med bilder från Halmstad, fotade av Andreas som hade finkamera med sig. Tänkte att det kanske kunde va kul att lägga upp några sköna, lite skarpare bilder här. Ni orkar med några bilder till va? Sen ska jag ge mig när det gäller Halmstad Throwdown :)

IMG_0058_AF

Min domare går snabbt igenom hur han vill ha det inför första woden. Han var himla trevlig och hejade på när jag behövde det. Fast, han hade världens häng på byxorna och visade tydligen lite för mycket hud på ”fel” ställen för hela publiken… oops. 

Box over burpees. Yay!

Box over burpees. Yay!

"Lagom-svingar", sista 2 min i första woden.

”Lagom-svingar” (lite märkligt påhitt det där egentligen…), sista 2 min i första woden.

Andra woden, clean & jerk. Här fick jag en hel liten bildserie på två av lyften. Snacka om minspel! Haha!

Andra woden, clean & jerk. Här fick jag en hel liten bildserie på två av lyften. Snacka om minspel! Haha! Det är ett par jag inte ens vill lägga upp här, jag ser på riktigt ut som en orch med pussmun eller nåt… 

IMG_0348_AF

Fokus i split jerk :) Men jag borde såklart gå djupare för att få till det lite snyggare. 

IMG_0499_AF

Mitt i en av de 50 burpee deadlift från tredje woden. Den där jävla sandsäcken alltså…

IMG_0517_AF

MÅL! Det var verkligen precis så här härligt att få slut på eländet.

IMG_0523_AF

Sedan hoppade jag ner på golvet och dog en stund.

IMG_0525_AF

…för att sedan återkomma till livet. Mycket nöjd.

Alla bilder tagna av Andreas Folkler, tack!!

 

 

Taggad , ,

Kommentera

