Jaha, så här blev det

Tänkte att det kunde vara kul att dokumentera hur det gick för mig i 14.2 också. För mig är den redan long gone och glömd, men ändå. Sitter o hoppas på en rolig (genomförbar) 14.3, hur stor chans det nu är…

bild 1

I Europa…

bild 2

…och i världen

Summa kardemumma kan man säga att det har försvunnit ungefär 8000 st globalt från totalen och 500 i region Europa. Det kommer ju antagligen droppa av många för varje vecka. Min placering har ju egentligen ingen som helst betydelse… man är ju en liten myra i stacken. Men det är ju lite kul att se hur man åker upp o ner i listan efter varje vecka. Om inte annat blir det ju kul nästa år om jag fortfarande tycker att det är kul och ger mig på det igen, att ha lite siffror att jämföra med.

Taggad ,

Kommentera

