Regionalseventen är här

Ja, medan vi andra dödliga lullar runt i våra boxar o myser så finns det ju en del som förbereder sig för Regionals som går av stapeln i Köpenhamn 16-18 maj. På Göta har vi ju fantastiska Andrea som lyckats ta sig dit och hon är nu mitt uppe i förberedelserna. Men även hon inser att hon kommer få det tufft att klara allt, hon ska såklart kämpa allt hon kan och vara i sin bästa form. Jag är så imponerad av henne och jag vet vilket sjukt tufft träningsprogram hon har…

Regionals är 3 dagars tävlingar med en himla massa wod:ar, eller vad sägs om det här programmet:

2014-05-02 09-46-55

Det är så mycket svårt, tungt och jobbigt att jag knappt orkar läsa igenom det :) Här kan ni som vill se mer filmer och förklaringar. Jag kommer ju tyvärr ha lite annat för mig den här helgen, springa runt stan o hålla på o fjanta mig (aka Göteborgsvarvet), men jag ska försöka följa eventet så gott det går. Kommer bli så sjukt spännande att se vem av tjejerna som tar hem det här (fast, antagligen blir det Sam Briggs…) och vilka som hamnar på pallen och får en biljett till Crossfit Games i USA. Jag hoppas såklart på min favorit Annie Thorisdottir med det hade ju varit helt GRYMT att få en svensk tjej bland topp 3. Magiskt! Kommer hålla tummarna allt jag orkar. Och jag hoppas på några direktrapporter från vännerna som åker ner och hejar på Andrea.

Kommentera

