Jamen, tanken var god i alla fall…

Jag hade en liten tanke om att bränna av någon utav benchmark-tjejerna under ledigheten. Typ Fran. Jag har ju lyckats missa alla gånger som det passet har körts i boxen och jag är inte den som tar tag i det där själv helt frivilligt, för jag vet hur ont Fran gör. Eller det kanske mest beror på hur mycket jag hatar thrusters. Så ja, det fanns en idé om att det hade varit lämpligt att riva av en Fran, jämföra med förra årets resultat och känna sig lite duktig.

Tre dagar i rad var jag i boxen o tränade. Jag knäböjde glatt, körde lite oly och gjorde mina program för dips och hand stand push ups. Och jag pressade mig igenom 6×12 armhävningar, ha! Men varenda pass så blev det liksom något som gjorde att jag slingrade mig ur det här med att köra metcons. Folk ville köra annat, eller började köra innan jag var klar med min styrka och sen tappade jag bara lusten. Så det har inte blivit något.

Men idag är det några schemalagda pass igen och jag har knipit en av de hett eftertraktade platserna. Äntligen ska jag få flåsa igen. Och som straff för mitt Fran-undvikande blir det Filthy Fifty tydligen. Jag känner mig pepp att äntligen få lite uppstyrd träning igen, men vi får väl se hur det går.

Man har ju jobbat upp ett visst energiförråd så att säga, så allt borde gå med raketfart idag.

Taggad ,

Kommentera

