Slutet är nära…. (döden)

15.5 är äntligen här! Sista veckan av Open kommer som en befrielse, efter det här kan jag köra så många pass jag vill, hur jag vill o när som helst utan att tänka på att taktika inför helgen :) Efter den här helgen återgår allt till det normala :)

Jag vet, Open är frivilligt o jag kan bara skita i alltihop. Men, jag väljer att utsätta mig för den här prövningen i fem veckor och då ska jag bannemej slutföra eländet, även om det inte gått alls min väg. Men snart är jag fri igen!

Ska bara ta mig igenom 15.5 först. Och som alla kunde räkna ut så blir sista prövningen ett thrusters helvette i samma kaliber som 14.5 förra året.

15.5

 

27-21-15-9 av rodd och thrusters. Flåshelvette. Pannbenet ska stångas, vi ska härdas och halsen bränna som aldrig förr. Benen, armarna och lungorna kommer svida. Precis om avslutningen på förra årets Open så blir den här woden en biljett rakt in i the pain cave. Det där mörka stället där man får kämpa för att överleva o komma ut på andra sidan.

Superstjärnorna Sam, Annie och Camille drog igenom den här på 7-8 minuter. Unbroken på alla thrusters. Vansinnigt. Jag vet inte vad jag ska vänta mig för tid, men klarar jag det dubbla typ 15-17 minuter så tror jag att jag får vara glad. Det här är verkligen inte min typ av wod, jag klarar inte att hålla i så länge som man behöver. Jag börjar bryta upp tidigt och dör syradöden snabbt. Jag måste gräva djupare och pusha hårdare. Just do it! Satans thrusters!

Men, men… jag överlevde ju 14.5, så det här ska väl gå på något sätt det här med.

Taggad ,

Kommentera

