Små bra moments.

Hej fredag! Här kommer en lista på bra saker just nu.

  • En sån liten grej som att jag kan göra airsquats på morgonen utan problem, och kommer nu ner i ”below the knee”-höjd med höften nästan hela tiden.
  • Eller att jag kan vara på jobbet en hel dag och knät känns ganska okej hela dagen.
  • Att jag har kunnat träna på hela veckan riktigt bra och testat nya grejer med knät.
  • Hoppade mina första double unders igår. Brände av 40 stycken i ett svep för det var så skoj!
  • Det bästa med att det typ är tomt på jobbet är att jag kan lyssna på hur mkt poddar o musik som helst.
  • Funderar på att haka på en ny omgång med WLC, alltså livsstils o mat-utmaningen jag gjort förut. Men funderar också på om det bara är onödiga pengar för att göra saker jag redan gör. Jag borde inte behöva betala typ 30 dollar till nån hemsida för att den ska säga till mig att sluta småäta efter middagen på kvällarna.
  • GAMES HAR BÖRJAT! Fan va kul det är :) Älskar att se stjärnorna svettas och får flashbacks från förra sommaren då vi var o kollade på spektaklet live i USA.
  • Höll på att börja grina i morse när jag tittade på första heatet av tjejernas Amanda-event och såg Alethea Boon gå i mål och typ börja glädjegråta av lycka över att över huvudtaget kunna vara där och genomföra tävlingen (antar jag) efter hennes hälsensruptur förra året. Hon är fantastisk, #teamrehab-förebild. Hennes gråtglädje gick rakt in i hjärtat där jag satt med min frukost. Fin start på dagen.

Alethea Boon efter målgång på Amanda .45. Bild: @Crossfit på Insta.

 

För att få lite balans på det hela så kommer här några dåliga grejer:

  • Det regnar hela tiden.
  • Camille var tvungen att bryta Games efter första dagen pga skada :(
  • Jag köpte precis krämer o hårgrejer för typ 1000 kr. Sjukt.
Taggad , ,

Kommentera

